ПРОБЛЕМИ НА ИЗКУСТВОТО 4/2024
Боян Манчев. Киното и въпросът за реалното: Жан-Люк Годар, Жан-Мари Строб и Даниел Юийе
Боряна Матеева. Исторически етапи в развитието на Синема ново като радикално трансцендиране на старите тематични, стилистични и жанрови модели. Тропикализмът – мост към постмодерната парадигма
Ана Васева. Време, пространство и фикция във филмите „Мюриел или времето на едно завръщане“ на Ален Рене и „Париж ни принадлежи“ на Жак Ривет
Анджела Гоцис. Екранен експеримент и изкуствен интелект – диалог между естетика и технология
Даниела Статулова. Езикови прегради при превод на класически текстове
Петър Кърджилов. Дейността на шотландския кинооператор Джон Маккензи в България през 1905 година
Стефка Манчева. „Сияния“: Опит за осъзнаване на войната под формата на игра. Съчетание от Бийт естетика и хибриден формат
Ева-Мария Иванова. Гранични пространства във филма на Бинка Желязкова „Последната дума“
Деян Статулов. Алтернативата „Студийно разпространение“
Теодора Стоилова-Дончева. Фестивална нормативност – преодоляване на границите
Гергана Дончева. Въобразените цигани в киното: критика на един изобразителен модел
Яна Хашъмова. Мисли, провокирани от творческата лаборатория „Без корени“ в Стара Загора
Ирина Генова. Визуалните изкуства в Румъния по време на комунистическото управление и след това
Заглавие: | ПРОБЛЕМИ НА ИЗКУСТВОТО |
ISSN: | 0032-9371 |
Брой: | 4 |
Година: | 2024 |
Категория: | Проблеми на изкуството |
Свали: | Art_Studies_Quarterly_4_2024 |